streda 25. marca 2015

Black vest


Vesta je vec, ktorá v mojom šatníku nemôže chýbať. Čím viac vintage, tým lepšie. Podľa mňa je to kúsok, ktorý oživí každý jednoduchý outfit. Vlastne som taký vestový manijak, už ich mám celkom dosť, no stále si musím prikúpiť nejakú novu :). Túto čiernu mám z New Yorkeru a patrí k mojim najobľúbenejším. 
Ešte stále prebieha sútaž bloger roka ak sa Vám môj blog páči prosím hlasujte za mňa na tomto ODKAZE. Každý Váš hlas si vážim a veľmi Vám zaň ďakujem. Pretože vaše hlasy rozhodnú..






sako: Teranova   leginy: Berushka   topánky: Poľsko, Novy Targ   košeľa: Amerika
Share:

20 komentárov

  1. veľmi sa mi páči tvoj účes, krása :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta vestička je super a moc se mi líbí Tvůj účes! Děkuji za nabídku, moc ráda, už Tě sleduji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím se přiznat, že já vesty vůbec nenosím.. ale máš naprostou pravdu - velmi to outfit oživí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You look amazing in this vest and I love your hairstyle :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc Ti to sluší :) Parádní vestička

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zamilovala jsem se do tvýho účesu!! <33

    OdpovedaťOdstrániť
  7. LOVE YOUR LOOK!
    Ta vestička je fakt boží, taky se musím po nějaké mrknout! (:

    Have a wonderful weekend! xo
    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Naprosto krásný účes a vesta ti vážně hrozně sluší. Jak to děláš? :) Já mám pocit, že si jí nemůžu dovolit kvůli lehce většímu hrudníku (hehe). :D

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super prostredie, ale náušnice sa mi nehodia k veste, ale inak super :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mám podobnú čiernu vestičku čo som si ušila zo starých čiernych riflí, ale neviem ju k ničomu skombinovať. tebe to vyšlo, pekné :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásná vestička :-).

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekna vestička a krásny účes :)

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásna vesta. S tou košeľou vyzerá perfektne! A úžasne urobené vlasy :))
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  14. That black vest is so cool !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. velmi pekne!
    a mas skvely uces :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nice post dear, and nice blog! :-)
    http://placeforlady.blogspot.com/
    Follow back please :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vážne ti tá vestička pristane! Aj pozadie je super, to je modrý kostolík?
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. dokonalá, máš črty ako modelka!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig