utorok 5. júla 2016

Mejkap so Sleek paletami


Ahojte :) dnes mám pre vás pripravený článok o dekoratívnej kozmetike a mojom mejkape. S príchodom tepla prestávam pomaly používať klasický tekutý mejkap a nahrádzam ho buď ničím (keď som pekne opálená) alebo púdrom. Základom tohto líčenia sú prirodzene nalíčené oči, rúž a líčenka.


Poslednú dobu prichádzam na chuť aj konturovaniu. Zatiaľ som v ňom začiatočník a musím mnoho veci povylepšovať, ale je to omnoho lepšie ako to bývalo v minulosti. Predtým som totiž mala na kontúrovanie krémovú paletu a bola som s ňou absolútne bezradná. Teraz mám  púdrovú sadu na kontúrovanie od Sleek a tá je ako stvorenú pre mňa a leto :).
S touto paletou zvládne kontúrovanie aj začiatočník ako som ja. Okrem toho sa nemusím báť, že by som to s farbami prehnala a dávala ich pol hodiny dole, pretože ak sa to náhodou stane, so štetcom sa to zapracuje ľahko do stratena. Táto paleta obsahuje aj líčenku, preto je výborná na cestovanie.
Na výber sú rôzne odtiene týchto paliet podľa typu tváre. Ja som si vybrala Light, ktorá je určená na svetlú pleť, aj keď úplne svetlú pleť nemám, no páčila sa mi farba líčenky a bronzer, ktorý nie je extrémne tmavý, ale taký akurát.

Pri značke Sleek ostanem a predstavím vám paletu očných tieňov, s ktorou som si vytvorila líčenie očí. Anglická značka Sleek má množstvo druhov paliet a vybrať si z nich vie určite každý, pretože sú cenovo prijateľné a veľmi kvalitné. Ja mám paletu tieňov s názvom Oh so special, ktorá je dosť univerzálna, vhodná ako na bežné každodenné, tak aj na večerné líčenie. Obsahuje totiž nielen matné tieňe, ale aj trblietavé. Výdrž je slušná, pigmentácia hlavne pri trblietavých tieňoch silná. Matné svetlé  tiene by mohli mať trošku väčšiu pigmentáciu.....ale možno by potom už neboli svetlé. Matné tmavé tiene zvyknem využívať aj ako linky namiesto ceruzky a je to tak aj pri tomto líčení. Osobne sa mi linka podarí stále lepšie s tieňom ako s ceruzkou.




použité tiene: the mail, gateau, celebrate,  linka: noir


Zo stránky krasotika.sk mám aj tento nádherný matný rúž od Milani v elegantnom zlatom obale, ktorý ma totálne dostal. Väčšinou zvyknem nosiť červené výrazné farby, no povedala som si, že je načase poobzerať sa aj po nude farbe. Rozhodovala som sa medzi dvoma odtieňmi, jeden bol svetlejší a  druhý tmavší. Vlastne som bola rozhodnutá pre tmavšiu, len v poslednej chvíli som sa rozhodla pre svetlejšiu....a bola to trochu chyba. Myslím, že tá tmavšia by bola ideál....táto mi pripadá, že so mnou dosť splýva :(. Inak aj vám sa to stáva, že si vyberiete to, čo ste vlastne pôvodne nechceli (na poslednú chvíľu) a potom ľutujete? Lebo mne sa to stáva dosť často... tri hodiny si niečo vyberám, pekne všetko zvážim, výber je super a potom šup-šup naopak... ach.

No ale nevadí, keď si dám pod rúž aj ceruzku, tak je odtieň trošku tmavší a potom je to ok.  Rúž je matný, vydrž má celkom slušnú, jediná jeho nevýhoda je, že keď mám suché pery, tak všetky nerovnosti zvýrazní. Pred každým použitím je teda fajn dať si balzam.

Make- up so sleek palette

Všetky tieto vecičky nájdete na stránke krasotika.sk a okrem nich kopu ďalších perfektných vecí ako kórejské BB krémy, na ktoré si robím zálusk, či mnoho inej dekoratívnej kozmetiky
Nosíte inak nude-rúže?? Ak áno, podľa čoho si vyberáte farbu?
Share:

20 komentárov

  1. OH so special je naprosto božská paletka, mám ji doma a 14 dní jsem nenosila jiné stíny :-)

    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, která je právě na blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank you so much my dear :D

    Great post an amazing products!!! Love this kind of natural shades :D

    I'm new follower via GFC. Can you follow me back? :D

    NEW DIY POST | Do your Chanel Espardilles.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. amazing make up !

    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení :) taky mám doma Oh so special a používám ji skoro pořád :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celkové líčení je velmi pěkné😘😘😘 nude rtěnky nosím skoro pořád a vybírám si podle swatch na internetu😊

    Přírodní giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. paletka vyzerá super, je tam hneď niekoľko úžasných tieňov :) a líčenie sa ti hodí, pekné a efektné ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You look lovely dear!
    Interesting beauty products. ...thx for sharing! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne líčenie,pristane ti :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bože ty si peknučká! :) Tiež na kontúrovanie preferujem púdrové produkty, s tými krémovými to je u mňa iba boj :D. A určite sú púdrové aj oveľa lepšie a hlavne ľahšie na leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne a pritom veľmi jednoduché :) Super!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I love makeup you wear this,and everytime. And you look gorgeous, dreamy !
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wau, ten mejkap vyzerá naozaj krásne :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Juu tak tá paletka vyzerá naozaj pekne. Samé pekné odtiene! :) A Make.up ti vyšiel pristane ti :) V jednoduchosti je krása, páči sa mi, že make-up nie je veľmi výrazný, ale jednoducho prirodzený :) Super ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig