piatok 9. júna 2017

Novinky od Urban Decay a workshop v Douglase


urban decay

Dúfam, že si jedného dňa budem vedieť vytvoriť krásne vytieňované oči a profi líčenie. Zatiaľ síce k tomu až tak blízko nemám a s tieňovaním sa viac bijem ako kamarátim, ale mám aspoň ten chtíč :D. Aj preto som sa veľmi tešila na včerajší workshop v parfumérii Douglas, ktorý viedla svetovo známa make-up artistka Jillien Ward.  


 Priamo v akcii nám predviedla novinky od Urban Decay, ktoré navrhol Michal Basquiat :). Musím povedať, že si budem musieť nutne zaobstarať aspoň nejakú paletku, pretože vyzerajú ako maľované obrazy na plátne a dokonca sa dajú zavesiť na stenu :)). No úžasné sú :), už ste ich videli? 
V podstate tomu tak trochu ešte stále nemôžem uveriť, že sa u nás dajú zohnať a to tak jednoducho. Stačí isť do Douglasu a môžem si ich ohmatať a vyskúšať, pred pol rokom by som vyplakávala nad monitorom a nad poštovným a clom z Ameriky a aj to s nejasným výsledkom. A to nehovoriac o ďalších super značkách, ktoré nájdeme len v Douglase.


blog o kozmetike

 Jillien nám predviedla líčenie a popritom nezabudla dať info ku každému produktu, na akú pleť je dobrý, ako ho čo najlepšie zafixovať či ako ho správne aplikovať. Dozvedela som sa napríklad, že farba na líčka by sa mala dávať len do línie zreničiek (a tuho som rozmýšľala, či to tak robím alebo nerobím...) alebo aký štetec je najlepší na moje vysnívané pekne vytieňované prechody na očiach - tu som aj prišla na to, že ho nemám (takže už viem, kde je problém :))
Ale hlavne som sa dozvedela, ako si naniesť pekne linku a zajtra to budem skúšať na vlastnej koži a vlastnými rukami, tak dúfam, že sa to bude aspoň trošíčku približovať k tomu, čo mi na očiach vyčarila Jillien s krásnou modrou ceruzkou od Urban Decay :).

douglas
Však je perfektný :)
Z noviniek ma zaujala najviac paletka na líčka, ktorá obsahuje dve lícenky, bronzer a rozjasňovač a má už spomínaný maľovaný obal. Ale tiež topcoat na pery, s ktorým pridáte ústam napríklad metalické či trblietavé farby :). Čo ma však zaujalo najviac, je maska na vyťahovanie pórov Rehab make up prep, ide o zlupovaciu masku, ktorá by nás mala zbaviť našich pórových nepriateľov. V kolekcii Rehab je viacero zaujímavých produktov, ako olejový odličovač v tyčinke, hydratačný krásne voňajúci balzam (teda je to skôr taká príprava na pery), či skin polish práškový produkt, ktorý má pekne vyčistiť pleť a pripraviť ju na make-up tak, aby bola hladká a jemná. 


douglas- beauty blogger





blogger roka 2017-kategoria krasa


Tu ich máme :) toppery na pery :)

lifeinpicturesbylu-blog

Tak čo, boli ste už pozrieť novinky v Douglase? Páčia sa vám? A boli ste sa tiež pozrieť na workshop?

Majte sa mi zatiaľ krásne :)
vaša Lulu
Share:

34 komentárov

  1. Merhaba Güzel Dost;

    Türkiye' den sevgiler ve selamlar.

    Paylaşımlarınızı severek takip ediyorum.

    Sevgilerle...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento event mi nejako ušiel a paradoxne aj dosť zaujal, hoci by som aj tak nemohla prísť (včera som mala štátnice). No som vďačná za UD na Slovensku.

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dufam, ze statnice dopadli dobre :), ja som tiez velmi rada, ze mame Ud uz aj na Slovensku :)

      Odstrániť
  3. jeeej,ako ti tá modrá linka pristane :) krásna :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá paletka vyššie má veľmi pekné farbičky ♥ Krásne fotografie, ako vždy :) A opäť vyzeráš úžasne ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však :), úplne také farebné, ale zároveň si myslím, že nositeľné a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Beautiful pictures! It had to be a nice experience. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teeda, workshop to musel být parádní :) Tobě to opět moc sluší :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na fotke ti to pristane, a novinky vyzerajú úplne zaujímavo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najviac sa mi páči paletka, je naozaj pekná letná. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Musel to byť naozaj super zážitok :) a tie produkty vyzerajú ozaj skvelo :))

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Modré linky nosím taky, vypadají krásně♥
    A na ty kosmetické novinky v parfumerkách se nemůžu dívat, já pak všechno chci :D Kosmetika je moje největší závislost :D
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. muselo to být skvělé! :) moc hezké fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Amazing photos :) I have to finally check UD's products, I've heard good opinions about this brand but I've never tried it before.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. UD jako značku kosmetiky mám hodně ráda, miluju všechny jejich paletky :D fotky jsou moc pěkné :)
    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  14. senzačný make-up vyzerať skvele ♡♡
    Počul som o týchto dielňach w Douglas, často chodím tam nakupovať, ale dielňa ešte nebol :-)
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To musela být super akce. Paletku od UD už nějakou dobu mám a je skvělá :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  16. škoda, že som nemohla aj ja byť na tejto akcii :) muselo to byť super a tie produkty vyzerajú skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Musel to byť skvelý event, Urban Decay mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Závidím byla bych jako ryba ve vodce :D
    A opět ti to mooc sluší, jak ty to děláš děvče? Stále tak svěží a krásná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak to musela být super akcička :) Vždycky se mi takové paletky líbí, ale používám jen řasenku a někdy i černé linky. Na stíny moc nejsem, ale designové paletky obdivuji :) Jinak pěkně tě nalíčili, sluší ti to :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja a očné tiene si vôbec nerozumieme.. Ak nejaké používam, tak je to bledučký tieň s odleskami jemnej zlatej farby, ktorý si prstom nanesiem na viečko a akože ho vyblendujem, ale to je všetko.. Veľmi by som si chcela vedieť pekne namaľovať oči, ale bohužiaľ, nie je mi to asi súdené. Aj tak sa radšej zameriavam na pery :P :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherné fotky! Vyzerá to perfektne :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Omg i love Urban decay cosmetics! ;) Last month i bought ultimate basics palette ;)
    Do you want to follow? start and write on my blog ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jéé, tobě to líčení moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I would have loved to attend this event!

    Have a great day,
    -Kati
    Almost Stylish

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Wow, so many beautiful cosmetics :) It seems to be a paradise :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig