piatok 4. augusta 2017

Aliexpress Haul 2

aliexpres nákupy

Ako prežívate tropické horúčavy? Musím sa priznať, že ja mám teplo naozaj rada a tieto horúčavy mi celkom vyhovujú, len by to chcelo aj nejakú tu vodu k tomu :).

Na dnes som si pre vás pripravila Aliexpress Haul, tak sa teda poďme pozrieť čo ku mne došlo z ďalekých krajín.

aliexpres nakupy skusenosti


Dúhové štetce na oči

Stále hľadám nejaké dobré štetce, ktoré by zároveň aj lahodili môjmu oku a boli originálne.
A jedny také som konečne našla :). Prišli ku mne naozaj rýchlo a sú naozaj kvalitné a dobre sa s nimi pracuje. Jediné, čo by som im vytkla je to, že by som brala viac druhov na tieňovanie, pretože dva štetce zo šiestich sú ploské, také skôr na pery a tie ja až tak nevyužívam. 

empty magnetic palette aliexpress


Prázdna magnetická paletka

Už dlhšie som chcela magnetickú paletku, kde by som uložila môj Zao púder a lícenku, poprípade nejaký ten tieň. Na cesty si chcem vytvoriť paletku presne podľa môjho gusta, takže som pozerala aký je kde výber. Na slovenských e-shopoch som nenašla takú, akú by som chcela, teda aj som našla, ale boli vypredané, tak som sa išla popozerať na Ali a na Ebay a tam som našla túto krásku. Stála okolo 10 eur, nie je síce veľmi veľká, ale púder a lícenka sa tam presne vojde a vyhovuje mi, že má veľké zrkadlo. 

aliexpress haul

Obaly na mobil

Obaly, ktoré tu mám, sedia veľmi dobre, modrý s glitrami je síce trošku ťažší, ale chcela som ho hlavne preto, že je fotogenický :).  Rose gold obal je zrkadlový, čo sa zíde aj pri fotení a vyzerá celkovo veľmi pekne, zlatý mramorový obal ma trošku sklamal, pretože je celý plastový a čakala som, že to aspoň nebude vidno na prvý pohľad, ale tak za tú cenu je v podstate aj tak v pohode :). 

aliexpress colour eyes liner

Linky na oči

Po tom, ako som si kúpila ružovú linku z Nyx a ďalšie dve linky z dm a ani jedna mi farebne nesedela a vyzerala som v nich...hm...veľmi zle, som si povedala, že si skúsim aspoň zo srandy kúpiť z Aliexpressu nejaké za pár eur, aby mi nevadilo, keď v nich zas budem vyzerať ako strašidlo a použijem ich raz v živote. V podstate kozmetiku odtiaľ veľmi nekupujem a tieto linky mi asi tiež nebolo treba, ale keď ma niečo chytí, neviem čo so sebou :).
Cestovali ku mne naozaj dlho, možno aj mesiac a pol, ale v podstate sú celkom dobré, len sa ťažko odličujú z oka a pri odličovaní sa z nich stane taká žuvačka. Na oku držia celý deň, pracuje sa s nimi dobre, dokonca mi aj farebne všetky sedia....len neviem čo v nich je, a to mi momentálne trochu prekáža. 


ringlight aliexpress skusenost nakup


Svetlá na mobil


Prvé svetlo som si kúpila so zrkadlom, nabíjateľné a také, čo sa pripína cez štipec a nie je na celom mobile. Mala som veľké očakávania a už som videla ako sa mi zlepšia fotky a konečne sa pri selfie fotkách uvidím a nebudem ich fotiť prednou kamerou. Keď ale svetlo došlo, nastalo sklamanie, pretože v tom zrkadle sa nedá vôbec vidieť (lebo nie je zvačšovacie a je nejaké divné), celkovo svetlo dopadá tak nejak zvláštne, čo je zapríčinené asi tým, že je ďaleko od foťáku. Jedinú výhodu vidím v nabíjaní cez kábel a v tom, že svetlo je naozaj silné a má tri úrovne svietenia. Avšak moje očakávania hlavne pri selfie fotkách nesplnilo, a tak som si objednala ďalšie.

Druhé svetlo prilieha na mobil, vlastne zakrýva skoro jeho polovicu a okrem toho, že je omnoho lacnejšie tak s ním aj fotky vyzerajú o niečo lepšie. Nie je však na nabíjanie, ale na baterky, čo je škoda. Ak by som si mala ešte raz vybrať, kúpila by som si už len toto. 



Prstene

To je ďalšia vec, ktorú som si kúpila viac na fotenie ako nosenie, pretože bižutériu nosiť nemôžem, teda môžem, ale dlho by nevydržala, hneď by sčernela pri mojich super rukách. Všetky prstene som si kupovala od toho istého predajcu aj spolu s brošnou za pár centov. 

haul aliexpress nakupy

Strieborné náušnice

No a najlepšie na koniec :). Z týchto náušníc sa veľmi teším, na uchu vyzerajú perfektne, mali by byť strieborné a asi aj sú, pretože mi od nich nečernie ucho. Majú zaujímavý dizajn, jediné, čo môže niekomu vadiť je, že sú trošku ťažšie, ale nie je to nič strašné... mimochodom, stáli 2 eurá :O. 


aliexpress nausnice


Zaujalo vás niečo z toho? Čo ste si v poslednej dobe kúpili vy z nejakých ďalekých krajín?

Vaša Lulu :)
Share:

35 komentárov

  1. To svetlo na mobil, také niečo existuje? :O Idem prehľadávať Ali, dík za inšpiráciu :D

    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stačí ak klikneš na jeho názov a máš rovno link na svetlo, takže nemusíš prehľadávať celý Ali :)

      Odstrániť
  2. tak to sú nádherné úlovky aliexpressu! človek keď hľadá, dokáže nájsť dokonalé kúsky! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta magnetická paletka vypadá skvěle! Ideál na cesty :) Díky za tip :D Ty linky jsu boží, stejně tak jako prstýnky.

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, to je hromada nádherných věciček. Teď budu mít o to větší nutkání jít opět něco objednat z Aliexpressu a to jsem se rozhodla šetřit :-D.
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie linky sú super nápad. Ja si už dlho chcem kúpiť nejaké farebné ale nechcem na ne míňať veľa peňazí ak ich nosiť nebudem a keďže v drogérke sú iba čierne toto je super nápad určite sa na ne pozriem. Ďakujem za inšpiráciu
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No v drogerii je naozaj dosť malý výber na farebné linky, jedine maybelline ma mýslím pár farebných.

      Odstrániť
  6. to svetlo na mobil som si aj ja kupila :) a tie stetce su bohovske !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééj tie svetlá a šperky ma zaujali, krásne vecičky. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne úlovky. Ja som ali ešte neskúšala. :)

    Letná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super věcičky. A máš pravdu, ty náušnice jsou opravdu nejlepší. Vypadají famózně!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíce mě zaujaly štětce. Přiznám se, že už jsem teď dlouho z Ali nic neobjednávala :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak já se zamilovala do toho růžovo-mramorovo-zlatého obalu na mobil.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jé štětce jsem také zahlédla na Wish a jsou rozkošné :) Ale co se mi líbí ještě víc jsou linky, krásné balení a syté barvičky :) Skvělý výběr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O wish som počula, že tam majú pekné veci, tak sa naň musím pozrieť trošku lepšie :)

      Odstrániť
  13. Pěkný článek i produkty a máš to opravdu krásně nafocené :) nad tím světlem na mobil už jsem taky uvažovala, ale asi si ho nakonec nepořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie kryty sú krááásne! :)) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tie štetce sú krásne! :) tiež som si posledne objednávala kryty na mobil práve z aliexpressu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kryty sú na Aliexpresse super, doteraz čo som objednávala boli stále veľmi fajn a za pár korún :)

      Odstrániť
  16. Z Aliexpressu som si ešte nič neobjednávala, no niektoré veci tam majú naozaj pekné. Tie štetce majú úžasný vzhľad.

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc pěkné věci :) ty štětce mají úžasný desing! :) a ty světla na mobil bych taky chtěla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. najviac sa mi páčia kryty na mobil, odpadla som, aké sú pekné! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc se mi líbí ty štětečky. Mají krásnou duhovou barvu. A rozhodně nejhezčí je ten kryt s modrými třpytkami. Ten by se líbil i mě. A jelikož jsem ještě z Aliexpresu nenakupovala, tak se tam asi podívám :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  20. No tak ty štětce a linky jsou nejvíc!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. obal na mobil s tými trblietkami som mala a dva krát sa mi s ním rozbil display :D tým, že to nie je guma to vôbec netlmí nárazy, tak som ho vymenila, ale je mi za ním smutno, lebo v ťažkých chvíľkach som sa s tým zabávala :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuu tak to nebolo veľmi príjemne, tak dúfam, že mne sa niečo také nestane, ono je pravda, že tie gumené sú omnoho lepšie pre mobil, ale keď tie trblietky sú tak super :))

      Odstrániť
  22. Wau, toľko noviniek ♥ Ja som podobné štetce objednala kamarátke, akurát s plutvou morskej panny ♥

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Z Aliexpressu vždy rada objednávam obaly, ten modrý je krásny :) Tiež som nad ním rozmýšľala

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Kryty na telefon jsou krásné! :) Taky jich mám z ebay několik, protože když v obchodě narazím na kryt na samsung tak se mi většinou nelíbí. Ty štětce jsou krásné! :) Ale já bych je měla maximálně na dekoraci, protože se nemaluju :D Každopádně nejvíc mě rozhodně zaujaly kryty a ty náušnice!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Já jsem právě nedávno udělala svůj historicky první nákup na Ali, tak jsem zvědavá, hlavně jestli to vůbec dojde. :D
    Štětce jsem si taky nějaký vzala :D

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig